marți, 10 august 2010

Jurnal-Doar ganduri

Raw food nu e doar un stil de viata care te ajuta sa fii sanatos, e un medicament natural care te vindeca atat din punct de vedere fizic cat si dpdv psihic.
Astazi m=am uitat in onglinda si am observat ca imi place ce vad, si demult nu m-am mai simtit asa, am observat ca am invatat sa ma accept.
Acest stil de viata ma ajuta sa comunic mai usor cu natura, inevitabil, te provoaca te face mai curios mai creativ.Aceasta dieta te poate schimba ca om, si nu o dau in vrajeala, dar chiar asa e, iti schimb starea de spirit, incepi sa te simti mai bine mai energic, te invata ca "mananci ca sa traiesti si nu traiesti ca sa mananci", te invata sa iti asculti corpul, sa fii atent la nevoile tale la nevoile organismului, te "obliga" sa te gandesti la tine!!I
in ultimele 2 luni cred ca m-am schimbat mai mult decat m-am schimbat in ultimii 2 ani.E grozav sa vezi cum atunci cand vrei sa te cunosti atunci cand lucrezi cu tine cu persoana ta avansezi foarte repede si foarte usor, atunci cand esti atent la detalii, la ce iti place la ce nu iti place, la cum esti, atat defecte cat si calitati, pentru ca fara defecte am fii plictisitori, noi trebuie sa imbratisam defectele pentru ca ele fac parte din noi ele ne provoaca sa dam tot ce putem din noi, sa vrem mai mult si mai mult, ele impreuna cu calitatile ne definesc ca om ne echilibreaza, ne face sa avem limite sa stim c e bine si ce nu, dar nu constientizam toate astea, sau poate le constientizam dar nu vrem sa le acceptam.Le ascundem de teama sa nu ne incadram in "termenii societatii", le ascundem teama de nu fii judecati, ne punem mereu o masca..de ce nu putem sa fim pur si simplu noi?cel mai grav e ca nu stim de fapt cine suntem, eu inca invat, e greu sa iti dai seama cine esti cand te ascunzi dupa atatea masti, o prietena de-a mea a zis ca astea nu sunt mastii astea sunt metode de adaptare, chiar asa e?nu sunt deloc de acord, sa te adaptezi inseamna sa te integrezi in mediu asa cum esti tu, cu felul tau de a fii, dar sa iti pui masti inseamna sa ascuzi atevarata ta fata si sa incerci sa te faci placut indiferent daca tie nu iti place de exemplu muzica aia, sau mai stiu eu ce, te dai dupa om, iti pui o masca care o sa iasa la suprafata mai devreme sau mai tarziu ..inconstient ne punem atatea mastii..
Mi-am dat seama ca in viata exista momente, momente in care stagnezi, momente in care avansesi,momente in care cazi, momente in care te ridici, mnomente in care reusesti, eu sunt in momentul in care stagnez!Adica la ce ma refer?
Am un vis, la care lucrez acum, dar stagnez, adica nu fac nimic ca sa il pun in aplicare si nu doar pentru ca nu sunt destul de motivata ci pentru ca acesta este momentul crucial prin care trebuie sa trec, acesta este momentul in care studiez in care ma documentez in care ma schimb pe mine, doar atunci cand cred ca sunt destul de pregatita pot sa avansez si e greu tare cand vezi ca nu stii de ce sa te apuci ,noi in viata avem mereu 2 cai, una clara, si una total neclara, care pare periculoasa si nu stii de ce sa te apuci, pai eu am apucat-o pe a 2 cale.. de ce ?pentru ca sa imi demonstrez mie ca pot , ca sa pot demonstra in continuare, lumii ca se poate daca iti urmezi calea inimi, nu asculta ce iti spune creierul cand te gandesti la ce vrei sa faci in viata, uita pentru o clipa la asta si gandeste-te la ce vrei cu adevarat fara sa te mai gandesti la nimic altceva, apoi dupa ce ai fost in sincer cu tine 100 % e timpul sa te trezesti la realitate, la realitatea in care tu ai destul curaj sa mergi mai departe sa faci ceva , sa incepi cu baby steps dar sa incepi!atunci vei vedea cum totul comunica..
In urma 2 luni am inceput sa citesc despre personalitate omului la un moment dat erau niste intrebari la care nu am stiut sa raspund pana in ziua de azi, azi am gasit raspunsul!care e scopul si misiunea ta in viata?pentru cine si pentru ce actionezi si existi?
cum am reusit sa gasesc raspunsurilel?credeti-ma ca nu stiu, stiu doar ca m-am straduit sa ma cunosc, mi-am impus sa fiu mai sigura pe mine(pentru ca imi lipsea asta)am facut lucruile care imi plac pentru a putea castiga increderea in mine, mi-am propus ceva, mi-am dat un termen limita, am reusit, am castigat cateva puncte, mi-am zis ca am sa zic mereu ce gandesc, dca ceva ma deranjeaza zic!!daca ceva imi place zic! daca vreau sa fac ceva ma gandesc la cum as putea sa fac!am scris pe o hartie ce imi place la mine si ce nu imi place, ce ma enrveaza, ce vreau sa fac, ce dorinte am si ce am de gand sa fac pentru a le indeplini, si asa usurel un lucru m-a dus la altul si tot asa, ca pe banda rulanta...

dar voi stiti care e scopul si misiunea voastra in viata?stiti pentru cine si pentru ce actionati si existati?

misiunea mea in viata e sa ajut oamenii, scopul e sa imi vad visul indeplinit, actionez pentru mine si pentru fericirea mea, actionez pentru a ma schimba pe mine, pentru a ma accepta si asta doar pentru a reusi sa accept sau sa schimb lumea!

trebuie sa stim ce trebuie sa acceptam si ce trebuie sa schimbam, nu cere niciodata de la o persoana sa se schimbe daca tu nu o faci , trateaza o persoana la fel cum vrei sa fii tratat de catre ea!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin