marți, 10 august 2010

DEtoxifiere si efecte benefice




Astazi m-am trezit, a5 zi raw, am simtit pe pielea mea ca se desfasoara detoxifierea.
Ce este detoxifierea?
Detoxifierea, pe scurt , este procesul natural al organismului de a elimina si a neutraliza toxinele din organism.
Am citit pe blogul Andreei, ca detoxifierea se manifesta prin:
raceala
febra
diaree
ameteli
oboseala
etc



Eu in prima zi m-am intalnit cu durere de cap, a 2 zi durere de burta, 3 si 4 m-am simtit bine, iar astazi in a 5 zi cu diaree si greata, eram foare nedumerita n u stiam de ce sunt asa , ce nu mi-a cazut bine, dar apoi m-am documentat si mi-am dat seama ca asta nu e decat procesul de detoxifiere si al trebui sa o imbratisam cu drag, mi-am facut curaj si mi-am facut un suc verde si l-am baut de data asta cam in sila, dar acum mi-am revenit sunt ok, si ma gandeam la efectele acetui stil asupra mea, deja observ unele schimbari, sau cel putin sunt in procesul de schimbare , deci doar dupa 5 zile observ ca:
-cosurile imi trec, cele pe care le am se usuca, si nu imi mai apar altele, tenul e putin mai curat,(nu am multe, dar eu fiind neobisnuita cu cosurile si astea mele putine ma deranjeaza:))desi il ingrijesc la fel ca inainte
- ma simt foarte usoara si fresh
-am slabit(nu mult, dar simt pe haine, nu stiu sa va zic pentru ca nu am cantar)
-nu mai am senzatia de foame
-nu am pofte de dulce si nu stiu eu ce mancaruri, din contra vreau sa descopar bucataria raw si sa invat si credetima ca sunt expusa meru la tentatii
-avem o secretie vaginala foarte deranjata, faceam ff des inefctii desi aveam mare grija dar acum doar dupa 5 zile a disparut:D

Astea sunt primele efecte, va tin la curent
Nu pot sa zic decat GO RAW , haideti sa primim tot ce e natural de la natura si sa apreciem lucrurile marunte sa ne bucuram de viata, pentru ca doar una e si e a darcului de scurta, acum e momentul sa facem ceva pentru noi si pentru fericirea noastra:)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin