marți, 10 august 2010

Piure de conopida

Dupa ce am mancat crema de banane simteam nevoia mai spre seara de ceva sarat, ma uit in frigider, il inchid merg in dormitor, mai merg inca o data in bucatarie iar deschid frigderu iar conopida mi-a facut cu ochiul asa ca am luat-o de la racoare:)) si am inceput sa o maltratez(saraca!!)am blenduito am amestecat-o, am condimentat-o am mancat-o:))



Am folosit asa
aprox juma de conopida
2 linguri tahini
nitica sare
piper
3 firicele de patrunjel proaspat
2 linguri de ulei
si otet de mere sau zeama de lamaie dupa gust

DEci cum spuneam, am maltrat-o



Am blenduit-o am adaugat restul de ingrediente


Am amestecat-o, condimentat si mancat cu ardei proaspeti, yum yum a mers de minune:D


2 comentarii:

Unknown spunea...

Tocmai am mancat o portie de piure de conopida facut dupa indicatiile tale. A fost excelent! Niciodata nu mi-a placut conopida fiarta si de asta nu prea mancam, nu as fi crezut ca poate si asa gustoasa cruda.
Multumesc si spor la noi retete!
Luminita

cupcake spunea...

Ma bucur ca v-a placut.:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin