marți, 10 august 2010

Salata de sfecla rosie

reteta asta o stiu de la o fata pe culinar.ro, de atunci o tot fac doar ca am cam uitat de ea si mi-am reamintit zilele astea,e buna!
De 3 zile ma simt cam somnoroasa, mie cam somnic toata ziua, in rest is ok, eu aveam probleme cu mainele, mi se umflau cand stateam la caldura mare, dar astazi observ ca sunt umflate, nu stiu ce se intampla, dar merg inainte sa vad cum ma simt pe parcurs
Melodia asta o ascult de dimineata imi place foarte mult



Pentru salata aveti nevoie
pentru o portie

1 sfecla rosie mai mica
1 mar
1 morcov
3 ridichii mici sau ridichie neagra(e mai iute)
sare, piper, zeama de lamaie sau otet de mere

Dati prin razatoare si condimentati dupa plac e buna rau si plina de vitamine!Numai buna pe vremea asta:)

Pofta mare!

E o atmosfera tare plictisitoare acasa :), afara vad ca a aparut soarele, totul se dezgheata e dezastru la propriu afara, daca iesi te uzi pana in gat:)) plus ca e si un vant rece, poate mai pe seara imi fac curaj, cat despre mine mi-am petrecut ziua uitandu-ma la Food matters, vi-l recomand, iar zilele trecute m-am uitat la Raw for Life - The Ultimate Encyclopedia of the Raw Food Lifestyle care tot vi-l recomand! va pup si va doresc un sf de weekend minunat si raw:)):*

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin