marți, 10 august 2010

Schimbare



"Am toate defectele celorlalti si, totusi, tot ceea ce fac acestia mi se pare inadmisibil." Emil Cioran

..mi-am redecorat camera, am sters mail-urile inutile, m-am dezabonat de la site-urile inutile, am sters toate mesajele din telefon, mi-am schimbat treptat stilul vestimentar, mi-am dat jos pierce-ul din spranceana ..ma uit la mine..m-am schimbat mult si continui sa o fac..

"Cel mai puternic invigator este acela care s-a invins pe sine insusi"

..simt cu toata fiinta mea o pauza, simt nevoia de schimbari, simt nevoia sa ma afund in carti, muzica buna, sa ma uit in mine, in sufletul meu si mintea mea, sa ma descopar, sa ma cunosc.Telefonul abia il mai suport, daca aprind calculatorul e pentru asculta muzica dar si atunci rar, de televizor am si uitat ca exista.In zilele mele libere ma bucur de linistea care ma bantuie, de vantul rece care ma atinge, de ceata din interiorul meu...

Superficialitatea oamenilor care ma incojoara ma lasa rece..sunt singura...cand eu incerc sa ma accept chiar nu reusesc sa fac fata barfelor care mi se arunca in fata in timpul zilei..ma irita...

Simt nevoia de a merge mai departe. "MOVE ON!!!!!!" strig din toti porii mei...nu mai vreau sa ma leg de nimic din trecutul meu, nu mai vreau sa ma mai intorc inca o data acolo..m-am intors de prea multe ori si mereu am ajuns in acelasi punct..e timpul sa renunt..vreau sa renasc...
Vreau sa trec de tot ce inseamna "vechea EU", acum nu mai vreau sa lupt impotriva mea si a vietii.. vreau echilibru.. ma accept, ma iubesc, ma descopar, ma cunosc, nu mai vreau sa fug de mine..

..cine sunt eu?cine suntem noi?

....


Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin